4 weeks ago

Tygrysek ED
Kosmos to niezwykłe miejsce. Dzieci odbyły wczoraj niezwykłą podróż . Wystarczyło wejść do specjalnego namiotu 😊 ...

Tygrysek ED
„Moja mała ojczyzna”- Kraków . Najpierw podziwialiśmy miasto z góry, później poszliśmy zobaczyć smoka i skosztowalismy obwarzanków, a następnie w pełnym słońcu podziwialiśmy Wzgórze Wawelskie. A tam już wiosna😊 ...

Tygrysek ED
Walentynkowy dzień czerwony ❤️ ...

Tygrysek ED
🥳 BAL KARNAWAŁOWY 2024 🥳 ...

Tygrysek ED
Konkurs w grupie „ Kotków”„ Zaczarowana książka” zakończony i nagrody rozdane. Każda historia rozpoczyna się tak samo lecz kończy inaczej. Gratulujemy dzieciom i ich rodzicom wyobraźni , kreatywności i zdolności nie tylko pisarskich 👏👏👍 ...

3 months ago

Tygrysek ED
Ostatnie dni roku 2023 w „ Tygrysku” Oby Nowy Rok przyniósł nam pomyślność. Szczęśliwego Nowego Roku!!! ...

4 months ago

Tygrysek ED
Spotkanie przedszkolaków ze św. Mikołajem w Bawialni „Gąska” to moc wrażeń i świetna zabawa dla dzieci. W żłobku natomiast „ mikołajkowe”ciocie” rozdawały maluchom prezenty i zadbały o świąteczną atmosferę🧑‍🎄☃️👏 ...

4 months ago

Tygrysek ED
Listopad w „Tygrysku” zaczynaliśmy balem Nietoperza i kończymy balem Andrzejkowym. A pomiędzy balami wiele się wydarzyło. Pomarańczowy dzień z warsztatami kulinarnymi, wycieczka do opery, świętowaliśmy 11 listopada w Mieście Solnym i Dzień Misia w przedszkolu oraz kilka urodzin i wiele ciekawych zajęć . Dużo się działo w listopadzie👍. Oto mała relacja. ...

#SprzątamyDlaPolski 😊 ...

#SprzątamyDlaPolski 🏞🌱 ...

Tygrysek ED
4 października to Dzień św. Franciszka z Asyżu patrona Ekologów. Dziś odbywa się akcja ogólnopolska „ Sprzątamy dla Polski” a my bierzemy w niej udział. Zebraliśmy 7 worków śmieci w lasku obok naszego przedszkola. Brawo dla dzieci 👍👏😀#SprzątamyDlaPolski ...

Tygrysek ED
Ciągle lato i pogoda na wycieczki plenerowe. Wyruszamy, by poznać najbliższą okolicę. Dziś jedziemy do Niepołomic ! ...

8 months ago

Tygrysek ED
Zabawy sensoryczne w „ Tygrysku”zawsze sprawdzają się latem , gdy pogoda nie pozwala wyjść do ogrodu lub na spacer. ...

8 months ago

Tygrysek ED
Wakacje to dobry czas na zabawy z angielskim. ...

10 months ago

Tygrysek ED
W „ Tygrysku” obchodzimy Dni Dziecka, bo jeden dzień to za mało, by cieszyć się zabawą w słoneczne dni 😊 Poszukiwanie placu zabaw wg mapy , wyjazd na wycieczkę, warsztaty kulinarne i także jutro czekają na dzieci atrakcje. ...