Jadłospis

Menu 17-21.09

Poniedziałek:

Śniadanie: -pieczywo, masło, ser żółty, pomidor, szczypiorek,  płatki kukurydziane, czekoladowe, herbata,  mleko, owoce

Obiad: – Zupa ziemniaczana, (marchewka, pietruszka, seler, ziemniaczki, natka pietruszki) Klopsy w sosie pomidorowym – paprykowym, (Mięsko drobiowo, wieprzowe, Papryka, śmietanka 12), Kasza Pęczak, Ogórek Kwaszony, Kompot wieloowocowy (nat. bez cukrów)

Podwieczorek: – jogurt owocowy, pieczywo typu WASA

Wtorek:

Śniadanie: – pieczywo mieszane, masło, serek almette, szynka gotowana, ogórek, papryka, herbata/ kawa z mlekiem, jogurt nat z owocami

Obiad: – Zupa jarzynowa z makaronem , Kotlety z soczewice i mięska wieprzowego

Ziemniaczki, Kalarepa tarta z jogurtem, Kompot jabłkowy(naturalny bez dodatków cukrów)

Podwieczorek: – plecionka z serem, owoce

Środa:

Śniadanie: – pieczywo, masło, pasta z twarogu i tunczyka, ogórek, szczypiorek, herbata/kawa z mlekiem, warzywa do chrupania ( marchew)

Obiad: – Ogórkowa z ryżem, Kotlet typy de-vollaie

Ziemniaczki, Surówka z kapusty Białej z sosem vigratte

Kompot truskawkowy(naturalny bez dodatków cukrów

Podwieczorek: – ciasto biszkoptowe, serek owocowy

Czwartek:

Śniadanie: – pieczywo, masło, ser zółty, kiełbasa krakowska, sałata, ogórek, herbata/ kakao, jogurt nat. z owocami

Obiad: – Barszcz czerwony zabielany z ziemniaczkami, Udziec drobiowy grillowany z cebulką, Ryż, Sałata zielona z pomidorem i ogórkiem z sosem vinigratte, Kompot wieloowocowy(naturalny bez dodatków cukrów)

Podwieczorek: – Galaretka owocowa krojona z śnieżką i brzoskwinia, owoce

Piątek:

Śniadanie: – pieczywo masło, parówki drobiowe, ogórek kiszony, ketchup, herbata
z cytryną, sałatka owocowa

Obiad: – Zupa grochowa z kiełbaska i szynką wieprzową, Kopytka z Masełkiem

Kompot wieloowocowy(naturalny bez dodatków cukrów)

Podwieczorek: – jabłka, pieczywo ryżowe z dżemem