Jadłospis

Menu 13-17. 01

Poniedziałek:

Śniadanie: -pieczywo mieszane ,masło, szynka gotowana, pomidor, sałata, herbata owocowa bez cukru, z mlekiem, warzywa do chrupania

Obiad- Zupa ziemniaczana z kiełbaską. Kluski na parze z Jogurtem Greckim i świeżymi malinami, Kompot wieloowocowy (naturalny bez dodatków cukrów

Podwieczorek: banany, chrupki kukurydziane

 

Wtorek:

Śniadanie- pieczywo mieszane, masło, owsianka na mleku, ser łososiowy Almette, rzodkiewka, ogórek, herbata/ kawa z mlekiem, owoce

Obiad- Krem z porów z makaronem, Risott z indykiem i warzywami, Kompot jabłkowy(naturalny bez dodatków cukrów)

Podwieczorek– ciasto buraczkowe, jogurt naturalny z musem owocowym

 

Środa:

Śniadanie- pieczywo mieszane, masło, pasta z twarogu i tuńczyka, ogórek kiszony, szczypiorek, herbata mlinowa/ kakao, jogurt nat. z musli

Obiad- Zupa szczawiowa z ryżem, Filet z kurczaka panierowany, Ziemniaczki

Marchewka gotowana z groszkiem, Kompot jabłkowy(naturalny bez dodatków cukrów)

Podwieczorek– Drożdżówka z serkiem białym, warzywa do chrupania

 

Czwartek:

Śniadanie– pieczywo mieszane, masło, ser żółty, kiełbasa krakowska, papryka, ogórek,  herbata owocowa/ kawa zbożowa, sałatka owocowa

Obiad– Rosół z kaszą manną , Medalion pieczony w piecu w sosie brokułowym

Makaron kokardki, Surówka z kapusty czerwonej z jabłkiem, Kompot wieloowocowy(nat. bez dodatków cukrów)

Podwieczorek- jogurt owocowy, owoce

 

Piątek:

Śniadanie– pieczywo mieszane, masło, parówki drobiowe, ketchup, ogórek kiszony herbata z cytryną, sałatka owocowa

Obiad– Barszcz czerwony zabielany,Pierogi z serem twarogowym

Kompot wieloowocowy(nat. bez dodatków cukrów)

Podwieczorek– mandarynki, wafle ryżowe z dżemem